неделя, 8 април 2012 г.

Ники обсебена от Барби


Ники Минаж е прекрасна в розово на корицата на британското списание Wonderland. 29-годишната арендби изпълнителка споделя детайли за себе си.

За разликата между сценичния й образ и този в реалния й живот: "Определено това са две различни личности. Със сигурност не нося същите дрехи у дома и на сцената. Вкъщи обожавам да готвя спагети, а това е нещо, което все още не съмправила по време на свой концерт. Правя страхотни макарони със сирене, а за пилето просто нямам думи."

За нейната мания по куклите Барби: "Смятам, че Барби е велика, защото не се фокусира само върху красотата - имате Барби, която работи и то не само в една сфера. Има различни типове очила, с които се появява, които обожавам, има и различни прически."

За любовта й към Лондон: "Аз съм била родена в Лондон в някой мой минал живот. Никой не може да ме убеди в противното. Най-вероятно съм била кралицата на Лондон, била съм кралицата на народа. Сигурно първо съм била прислужница, а после, досущ като Барби, съм прескочила в статуса и съм се озовала в огромно имение."

Няма коментари:

Публикуване на коментар